onsdag 7. mai 2008

Hekta!

Eg er blitt heilt hekta på å strikke for tida! Eg har egentlig aldri kunna strikka noko særlig. Me lærte da jo på skulen og sånn, så eg kunne liksom strikka heilt rett fram og tilbake, men hadde aldri strikka noko konkret. Men så har eg i da sista året strikka nåken hue til mannen min for han like dei så godt, men da har blitt med da, for eg brukte så lang tid. Men so pluttselig vart eg hekta! Eg tenke på garn heile tida. MÅ KJØPA! Så dei siste par mnd no, har eg strikka på fullt. Da va vil sei, eg e fulltidsstudent, og mamma og kåna, så eg har ikkje akkurat strikka døgne rundt, men tar strikketøyet opp stadig vekk! Eg har mest strikka små prosjekt, som hue, skjerf, tova tøfler, votta o.l Mitt problem er egentlig at eg har lyst å strikka ALT! Ser fine ting rundtom, og har lyst å begynna på da. For tida har eg vell 5 halvferdige ting trur eg... men eg har bestemt meg for å fullføre desse før eg får begynna på noko nytt..... men da spørs ;)

2 kommentarer:

Inger sa...

Merkelig med den avhengigheten. Nesten like avhengigskapende som nikotin, men så mye mye bedre. Lykke til med bloggen, jeg setter deg på hobbybloggslista mi, på min blogg.

PerJorun sa...

Velkommen blant oss strikkoholikere. Her vil du finne likesinnede og kunne boltre deg fritt i avhengigheten din :-D